måndag 21 februari 2011

Grattis Emma!

Vår lilla rädisa fyller 1 år idag! Grattis Emma!
Själv är jag förkyld och kraxig, låter som ett gammalt monster enligt min 3-årige son. Jag är så trött att jag faktiskt inte ens har lust att virka. Inte en enda maska har det blivit. Men, nya tag när det gamla monstret har åkt hem igen. Då ska jag göra färdigt de tre bockarna Bruse och trollet som sonen så gärna vill ha. Sedan vill han ha de tre små grisarna och vargen. Lite jobbigt att han bara vill ha figurer som är så många likadana. Är inte riktigt klar med Barbapapa familjen heller. De är ju hur många som helst!!! Fick en stick-tidning av min man igår. Där fanns ett par supersöta gris-tofflor jag bara måste göra till lilltjejen. Listan är lång på saker jag vill göra, så nu måste jag kurera mig så orken och skaparglädjen kommer tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar