tisdag 24 april 2012

Grattis!!!

Grattis Rebecca!
Vinnaren av denna tävlingsomgång blev alltså Rebecca!

Här är hennes tävlingsbidrag:
Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! Jag delar detta till mina fantastiska tanter i handarbetsgruppen på pensionärsgården dit jag går varje tisdag! Några av dom är bättre på datorer än vad jag är;)! Mitt Vårpysseltips är just att besöka en pensionärsgård och om dom har en har arbetsgrupp: sätt dig en stund hos dom och virka påskkycklingar tillsammans eller något annat skoj! Det är fantastiskt givande och jag är alltid fylld av en myskänsla när jag har varit där! 
Hälsningar Rebecca



Tack alla underbara människor som tävlat, jag älskar att läsa era vårpysseltips! 
Välkommen att tävla igen, för jag kommer garanterat att ha fler tävlingar framöver. Håll utkik!


Ha en fin dag, alla!
Kram Jennie

2 kommentarer:

  1. Kom på att jag glömt att tacka här också! Tack snälla Jennie! Ser verkligen fram emot att bläddra i boken med tanterna!! Tack från hjärtat!
    Hälsningar Rebecca

    SvaraRadera