söndag 15 april 2012

Vår-fyndat!!!

Har minsann fyndat lite på min favvo-loppis, NBC i Gottne.
Kolla in vilka fina tyger:
En bunt rosa linnetyg som lätt kommer att hitta sin plats hemma hos mig, och en bunt mönstrat bomullstyg. Hela 30:- fick jag ge för det fyndet! =)



Kanhända är det för att jag virkar så mycket själv som jag så uppskattar sånt andra virkat. Den här rosa duken kunde jag bara inte motstå för en tia...

...inte heller dessa söta små servettringar, som gick loss på hela 25:-. Mamma skrattade lite åt mig och tyckte att virkade servettringar gjort sitt, men jag gillar dem skarpt. De är ju ursöta, eller hur?!? =)

6 kommentarer:

  1. Hej Jennie

    Din underbara blogg finns som bloggtips på min http://cetaceandream.blogspot.se/2012/04/oviks-bloggar.html

    Kramar,
    Korpöga (Ida, Pärs syster)

    SvaraRadera
  2. Vilka FYND du hade gjort...vem e inte avis på dom där servettringarna...det som en inte vill ha är ett FYND för en annan ;O)...kram från Pernilla

    SvaraRadera
  3. Supersööta servettringar ..du har något att hämta hos mig :)

    SvaraRadera
  4. Men vilka fynd du har gjort... Servettringarna var ju bara så fina... Och löparen oxå... Eller rättare sagt allt...

    SvaraRadera
  5. Men åh ..vilket fynd du gjort .
    Minns väl när man virka såna där servett ringar .
    Men rosa har jag inte sett förut , här virka vi i vitt.
    Då ska de dukas fint hemma hos dig ...
    Ha de bäst och kul att jag hitta din blogg ..

    SvaraRadera
  6. Snygga billiga tyger. Perfekta att fodra väskor med om inte annat.
    Gå in på min blogg, du har fått en award.
    Eva

    SvaraRadera