fredag 22 juni 2012

Varmaste midsommarkoftan!

Jag är medveten om att det är midsommarafton idag, och att man borde ha sytt sig en skir midsommarklänning, men jag har gjort mig en mysig kofta istället. Visserligen skiner solen idag och vi har ett fantastiskt midsommarväder, men en mysig, varm kofta kan komma väl till pass även på kyliga sommarkvällar.


Jag ser fram emot en fantastiskt rolig dag med björkprydda traktorkärror, prästens kråka, små grodor, fiskdamm, glada barn, grillat och trevligt sällskap!

Ha en underbar midsommar alla!

3 kommentarer:

  1. hej hej..
    Guuud så fin kofta.. :) har du mönster som du dela på den ? skulle verkligen vilja ha en fast i blåa färger.. :) Vilken fin och rolig blogg du har, hittade hit då någon sökt på din blogg och hamnat i min blogg..:)

    Trevlig söndag, kram

    SvaraRadera
  2. Oj så fin kofta.. jag skulle så gärna virka en kofta men då det ska va såå många rutor..men dina rutor va stora , det skulle passa mej bättre.Ha de bra!

    SvaraRadera
  3. Hur har du gjort den fina koftan? Har surfat runt en stund på dina sidor nu och bara känt hur det kliar i fingrarna.... MVH

    Lena

    SvaraRadera