måndag 7 mars 2011

Hur många hyllplan kan en bokylla egentligen ha???

Det är inte helt utan en del pysslande att få ihop en sån här bokhylla. Speciellt inte när det måste ske under den timme på dagen lilla fröken sover. Det är då en förfärlig tur att jag har min lille treåring som hjälper mig! Han har stoppat i alla pluggar, både där de ska vara och där de inte ska vara...=) Tänkte köpa IKEAs Expedit, men upptäckte att det fanns en ganska lik bokhylla på Jysk. Då jag inte har något IKEA varuhus i närheten fick det bli en Jyskhylla. Nackdelen är väl att det inte finns lådinsatser och sånt som finns till Expedit. Men jag använde mina hundvalpsögon och fick min goa far att lova snickra till några. Fördelen är väl att denna hylla var galet lättmonterad. Varje litet hyllplan var märkt, och alla skruvar och pluggar var förpackade i var sin liten påse som var prydligt märkt. Idag fick jag dessutom ett SMS att min nya symaskin kommit!!! Imorgon ska jag hämta och prova. Sedan är det bara att gasa. Ny pysselhörna och ny symaskin, kan det bli bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar