onsdag 6 april 2011

Decoupage

Här kommer nästa projekt! Har hittat en gammal spegel på loppis! (återigen underbara NBC i Gottne) Ska måla den vit och dekorera med lite decoupage. Tänkte lägga ut en liten beskrivning till hur man kan göra när jag är färdig.



Igår hade vi en strålande vårdag här i Mellansel. Jag och min son satt ute och åt glass och hade det så mysigt medan lilltjejen sov gott i vagnen. Kring lunch brukar många som jobbar här intill promenera en sväng förbi oss, -till sonens stora förtjusning.
"-Hej!" ropar han så fort någon går förbi. "Det är jag som är Nils, vad heter ni?" eller: "-Å vad jag har det bra som får träffa så många tanter!" eller: "Kolla mamma, den där farbrorn har inget hår, jag kan ju inte ens klippa han!", eller: -Hörrödudu, du har ju ingen mössa på dig!"
Ja, man har aldrig tråkigt i sällskap av en pratglad treåring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar