måndag 11 april 2011

Man kan inte gå på Zumba med handduken i en plastkasse hur länge som helst...

Behövde en lagom stor väska att ha lagom mycket grejer i. Jag hittade ett lagom rosa tyg i mina gömmor och satte igång att sy. Den är sydd med två lager bomullstyg och ett fleecetyg emellan för att få den lite stadigare. Den var väldigt lättsydd, och gick ganska fort att göra. Jag ska skriva ihop en beskrivning och lägga ut om det är fler som behöver nåt lagom stort att lägga handduken i.

Här kan du nu hitta mönstret till väskan!



Igår började jag också att sy lite bebistäcken. Jag älskar lapptäcken, speciellt så här små som man kan ha i barnvagnen. De här kommer att finnas i butiken, bara jag får hem materialet jag beställt så att jag kan göra dem färdiga.

1 kommentar:

  1. Va kul att se vad du pysslar med. Jätte fina saker! Blir alltid så inspirerad av att se vad alla andra har för projekt på gång.

    kram /Teres Rundkvist

    SvaraRadera