tisdag 23 augusti 2011

En låda sytt...

Rotade i mina gömmor lite idag och hittade en låda med lite saker som jag gjort. Inte klokt vad man har pysslat och tillverkat i sina dagar...
En träningsoverall har man gjort en gång i tiden:


...och en jeansjacka med tillhörande byxor.

Jag hittade även en klänning, en stickad tröja, ett linne och en jeansdress till en bebis i lådan




Bara några av sakerna som låg gömda i lådan. Vad göra egentligen av allt pyssel som ligger och tar plats i lådor??? Det värsta är att jag ju har flera lådor. Och som bekant även flera lådor med nästan färdiga projekt som ligger och skriker och väntar på att få bli färdiga...

...för att hamna i en av lådorna med färdiga grejer som jag inte vet vad jag ska göra av:)




1 kommentar:

  1. åter igen; wow!!!
    glöm inte den fina, gröna balklänningen du sydde åt mig. den & kims trevliga sällskap var mycket av anledning att jag överhuvudtaget gick på balen! =)
    kramar i massor!!
    /petran

    SvaraRadera