fredag 23 september 2011

Tävling: -Ge mig en utmaning och vinn!!!!

Det börjar närma sig 10 000 besökare! Det ska jag naturligtvis fira med buller och bång och en ny tävling!
Detta kan du vinna:

200 g Vanessa Filatti
50 g Lorena
50 g Cottonac Chain



Tävlingen går ut på att ge förslag till vilken beskrivning som saknas här på bloggen. Tycker du att det är dags att jag lägger ut en beskrivning på en mössa, ett par tofflor, en kudde, en elefanthatt, en pelikan med ballerinakjol, eller något annat smart, galet, roligt eller praktiskt? Skriv en kommentar till detta inlägg, dela gärna på Facebook och/eller länka hit så kanske det blir du som får ett paket med posten...
Vinner gör helt enkelt den som kommer med det förslag jag tycker bäst om.
Tävlingen pågår till och med 7 oktober 2011.
Så vad säger du? -Klart att du ska vara med och tävla!!!

11 kommentarer:

  1. Beskrivning på en pannlapp tycker jag fattas ...

    SvaraRadera
  2. otur ! Annica han före mej.....kollade runt på dina sidor och märkte att Pannlappar skanades eller nått Hallo Kitty !

    SvaraRadera
  3. Hej igen !
    kom på en sak till somm saknades här; en stickad Lampskärm:))

    SvaraRadera
  4. Hallojsan
    Får väl börja med att säga grattis till så många besökare!
    Själv älskar jag ditt vant-mönster och ska just böra virka mig ett par. Ett enkelt mönster, utan krussiduller på ett par tofflor våre trevligt =)

    Kram på dig.
    (Länkar från bloggen oxå=))

    SvaraRadera
  5. Härlig blogg :) Här får du tips på en annan blogg vän som virkar massa fint .

    http://svartahusets.blogspot.com/

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    Tänkte att jag lika gärna kunde prova på min lycka här! Känner dessutom att jag har en riktig utmaning för dig... Jag tycker det saknas en beskrivning på någonting som visar att man stödjer Bröstcancerfonden! Visst kan man köpa ett Rosa Band i butiken och sätta på jackan, men vore det inte fint att ha något mer? Något... större? En väska kanske? Ett par vantar? Eller en tröja? Någonting annat förutom ett Rosa Band som visar att man stödjer fonden! Sen skulle du ju kunna sälja vidare detta till intresserade personer och skicka in pengarna till själva fonden också? ;)

    Vågar du anta dig utmaningen?

    Jag nås bäst på mejlen, sara39_@hotmail.com
    Hälsningar
    Anch0r

    SvaraRadera
  7. Varför inte 80-tals hiten benvärmare nu när det dra sig till hösten och kallare väder. Bra för nybörjare och ett mellanspel för vana stickare.
    En väpnarluva är ett annat vintrigt förslag som inte kräver några speciella förkunskaper, rundsticka och avig/räta är allt som behövs eller jaquardstickning om man är mer avacerad och vill ha vändbart mönster.

    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Vad roligt med en utmaning!
    Snart står Julen för dörren så jag ger dig en utmaning i att skapa en egen designad Tomte!
    Lycka till :)
    Länkar till dig från mig.
    Annika

    SvaraRadera
  9. Virka en modell av Örebros stora snackis i sommar
    Den gula kaninen
    http://www.orebro.se/11122.html

    SvaraRadera
  10. Jag saknar mönster till virkade hundtäcken. För sticka kan jag inte! :)
    // Eva
    snuttetutt@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag vill gärna kunna virka/sticka tofflor så det vill jag se mönster på!

    //Henrietta

    SvaraRadera