fredag 4 november 2011

Syfestival!!!!

Äntligen syfestival!
Har längtat och drömt flera år att kunna fara, och äntligen blir det av!
Ikväll sätter vi oss på planet och beger oss till huvudstaden, jag och kära mor!
Tänk bara att få sova en HEL natt utan att göra välling, leta nappar eller sjunga vaggvisor!!! Men jag vet hur det är, kommer nog vakna i alla fall... Och jag kommer definitivt hinna längta efter kottarna fast jag bara ska vara borta 2 nätter. Men ack så lyxigt att få gå med mammsen på Syfestival en hel dag, äta middag på restaurang, åka flygplan (ÄLSKAR att flyga, till och med långflygningen till Nya Zeeland, som tog en halv evighet tyckte jag var toppen! ...nästan hela tiden) och äta hotellfrukost!!! Det är nog det bästa av allt. Det blir en riktig lyxhelg med andra ord! Känns faktiskt som jag kan behöva det, har varit lite körigt på sistone med alldeles för mycket vakna nätter och alldeles, alldeles för lite sömn...

Nu kan man förresten bevaka min bok på ett flertal bokhandlar.
Riskera nu för allt i världen inte att missa när den kommer ut!!!
Klicka här och bevaka vet ja!


Men hej hopp iväg på äventyr i helgen. Virkningen packad och humöret på topp!
Ha det gott alla!!!

2 kommentarer:

  1. så ni har också vakensuddar?!? man kan bli knäppp på för lite sömn och jag är ju inte dirkt klok i huvvet från början! ;) *skratt*
    hoppas ni får superskoj!!!! kramar i massor!!! =)
    /petran

    SvaraRadera
  2. Vad spännande det låter med syfestival =)...ska bli roligt att höra hur det var! Hoppas du passar på att mysa ordentligt och försök att sova =D...KRAM //Pernilla

    SvaraRadera