onsdag 28 december 2011

Någon som klår mig i UFO´n?

Detta är ju helt galet!!!
Jag måste ju bara vinna tävlingen om vem som har flest påbörjade men icke färdigställda projekt alla kategorier! Jag håller ju på med mitt göra-färdigt-maraton, men jag inser att jag nog aldrig kommer att bli färdig. Jag hinner liksom börja på tre nya projekt innan jag färdigställt ett. Någon som känner igen sig? Det värsta av allt är att detta bara är hälften... Kanske jag ska utlysa en liten tävling!?! Någon som klår mig i antal UFO´n (alltså UnFinished Objects)?
Det jag håller på färdigställa först på listan är denna tröja till sonen, som han förmodligen kommer hinna växa ur...

Tofflor med körsbär

Långkofta. En ärm saknas.

Babykofta. Delarna färdiga, ska monteras.

Kudde

Getingmössa

Mössa med öronlappar.

Babyfilt

Vantar

Docktröja
Vantar

Tröja till mig själv.

Mormorsrutor jag glömt vad det skulle bli.

Babysockar

En liten apa

Babykofta. Montering påbörjad.

 Barnvantar

Stjärnfilt

Sockor till barnen

Mössa i bomullsgarn

Sjal

Sommarlinne

7 kommentarer:

  1. Börja med de projekt som är "mest" färdiga, då känner man sig duktig i början och sedan får man förhoppningsvis upp farten.. :) I min ufo-korg finns just nu bara ett par sockar jag måste fästa trådarna på, samt en Pippi-tröja jag just börjat på. Men jag lovar, det är inte alltid så! :)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, det var en rejäl hög det där!

    SvaraRadera
  3. Ha Ha ja de slår jag inte....
    du får beta av de i lung och ro
    och INTE börja på nått nytt på ett tag
    HA HA

    SvaraRadera
  4. Jag håller med de andra att det var många ofärdiga...men ärligt talat vågar jag inte titta i min ;P.
    Men det var mycket snygga saker som nästan var färdiga...längtar tills jag får se dem färdiga =).

    Själv tycker jag att det e jobbigt med projekt där man måste sätta ihop olika delar...jag verkar glömma projektet där ;O).

    En riktigt härlig JULKRAM från Pernilla

    SvaraRadera
  5. WOW,WOW,WOW....det var en massa ufo'n :)där ligger man i lä.Jag har inte börjat kolla i mina påsar,helt ufo fritt är det inte hos mej,Ska kanske börja året med och inventera mina påsar....låter inte så inspirerande,men det måste kanske göras.
    Gott Nytt År till dej.Gillar verkligen din blogg.

    SvaraRadera
  6. Helt klart att jag klår dig... Men jag har inte bilder på alla... Men eftersom jag satt köpstopp på mig i år så kommer det nog att lämna korgen i år... Lycka till du med...
    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  7. Ja, det var ju några stycken. Gå med i 12under12under2012 så får du lite extra pepp att bli klar.

    SvaraRadera