fredag 23 december 2011

Rundvirkad julkofta!

Mina älskade små gryn har varit sjuka, så här precis före jul. Alltid jobbigt när barnen är sjuka, men faktiskt skönt att de fick göra bort det INNAN jul. Feber och förkylningar gör inte att barn som sover lite sover speciellt mycket bättre, så jag har haft en massa tid att virka om nätterna... Klar blev i alla fall den här koftan som jag börjat på för en tid sedan.
Så nu är julkoftan klar och barnen friska, så idag blir det städning och mys med barnen, och ikväll ska vi klä granen, dricka glögg och äta massor med pepparkakor.
God jul på er alla!


Mönstret kommer från Garnstudio!

3 kommentarer:

  1. Oj att du orkar virka när du är uppe på nätterna. Mitt lilla troll har hostat hela natten i natt, jag har legat som en zoombie med alla mediciner inom räckhåll för minsta möjliga ansträngning! :) God jul på dig och de dina, hoppas ni får en mysig jul!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar kofta du har gjort man blir ju mål lös. Helt underbar. Önskar dig en riktigt God Jul med allt vad det innehåller. Stor Julkram Beijan

    SvaraRadera
  3. GOD JUL på er och vad härlig att de små har lyckats bli frisk till julen...KRAMAR i massor!

    //Pernilla, Amanda & Daniel

    SvaraRadera